Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Irma lancerer nyt koncept for storsælgende varegruppe

Foto: Coop



Tuesday den 24 April 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Salget af færdigretter buldrer frem i Irma, der nu samler flere leverandører i et nyt koncept.

På det hårde marked for dagligvarer har flere butikskæder efterhånden forsøgt at styrke omsætningen gennem convenience-produkter.

Nu er Irma så klar med en ny satsning på færdigretter. Det fremgår af en pressemeddelelse fra Coop.

Der er tale om en serie på seks økologiske retter og to forskellige slags tilbehør, som en gruppe af Irmas faste leverandører står bag. Hanegal klarer produktionen, mens råvarerne kommer fra Poppelgrisen, Thise & Ko og Aurion.

- Vores salg af måltidsløsninger er inden for det seneste år steget med yderligere 40 procent, siger konceptchef i Irma, Trine Meyer.

- Og vi kan se, at forbrugernes krav til kvalitet er stærkt stigende. Derfor kommer vi med denne serie, som vil sætte en ny standard for, hvor høj kvalitet man kan få på færdigretter, fortsætter hun.

Retterne koster 50 kroner.

LÆS OGSÅ: Coop udvider satsningen på convenience-varer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD