Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Internationalt sportsbrand i samarbejde med dansk popstjerne





Tuesday den 5 September 2017 kl. 05:57 af: Lise Møller Schilder

Samarbejdet blev lanceret allerede i foråret, og nu kommer kampagnen, som viser en dansk popstjerne svede igennem for et stort sportsbrand.

Reebok Nordic har fået et nyt ansigt udadtil. Det er den danske popstjerne Christopher. Han medvirker blandt andet i en reklamefilm, som indgår i Rebooks 'Be more human-kampagne'.

- Træning er en fast del af min hverdag. At træne gør mig fysisk i stand til at levere en god oplevelse på scenen, og det giver mig et mentalt overskud, som holder mig målrettet og fokuseret, både i mit professionelle liv og privat. Jeg kan identificere mig med taglinen Be More Human, og vil gerne være med til at inspirere andre til at yde deres bedste og være den bedste udgave af sig selv, siger Christopher i en pressemeddelelse.

Kampagnen kører i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Rebook oplyser, at Christopher er valgt, fordi han lever et aktivt liv.

- Christopher formår på trods af en travl hverdag at opnå en balance mellem en hektisk karriere, sit privatliv samtidig med, at han passer på sig selv og sin krop. Derfor er Christoffer et godt match til den nye ”Be More Human”-kampagne, skriver Reebok.
 

 

LÆS OGSÅ: Canadisk megastjerne åbner Pop up-butik i Danmark



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD