Internationalt sportsbrand i samarbejde med dansk popstjerne
Samarbejdet blev lanceret allerede i foråret, og nu kommer kampagnen, som viser en dansk popstjerne svede igennem for et stort sportsbrand.
Reebok Nordic har fået et nyt ansigt udadtil. Det er den danske popstjerne Christopher. Han medvirker blandt andet i en reklamefilm, som indgår i Rebooks 'Be more human-kampagne'.
- Træning er en fast del af min hverdag. At træne gør mig fysisk i stand til at levere en god oplevelse på scenen, og det giver mig et mentalt overskud, som holder mig målrettet og fokuseret, både i mit professionelle liv og privat. Jeg kan identificere mig med taglinen Be More Human, og vil gerne være med til at inspirere andre til at yde deres bedste og være den bedste udgave af sig selv, siger Christopher i en pressemeddelelse.
Kampagnen kører i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Rebook oplyser, at Christopher er valgt, fordi han lever et aktivt liv.
- Christopher formår på trods af en travl hverdag at opnå en balance mellem en hektisk karriere, sit privatliv samtidig med, at han passer på sig selv og sin krop. Derfor er Christoffer et godt match til den nye ”Be More Human”-kampagne, skriver Reebok.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter