Internationalt sportsbrand i samarbejde med dansk popstjerne

Samarbejdet blev lanceret allerede i foråret, og nu kommer kampagnen, som viser en dansk popstjerne svede igennem for et stort sportsbrand.
Reebok Nordic har fået et nyt ansigt udadtil. Det er den danske popstjerne Christopher. Han medvirker blandt andet i en reklamefilm, som indgår i Rebooks 'Be more human-kampagne'.
- Træning er en fast del af min hverdag. At træne gør mig fysisk i stand til at levere en god oplevelse på scenen, og det giver mig et mentalt overskud, som holder mig målrettet og fokuseret, både i mit professionelle liv og privat. Jeg kan identificere mig med taglinen Be More Human, og vil gerne være med til at inspirere andre til at yde deres bedste og være den bedste udgave af sig selv, siger Christopher i en pressemeddelelse.
Kampagnen kører i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Rebook oplyser, at Christopher er valgt, fordi han lever et aktivt liv.
- Christopher formår på trods af en travl hverdag at opnå en balance mellem en hektisk karriere, sit privatliv samtidig med, at han passer på sig selv og sin krop. Derfor er Christoffer et godt match til den nye ”Be More Human”-kampagne, skriver Reebok.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Discountkæde dropper helt indkøbsposer af plastik
Tidligere konkurskæde tjener igen millioner
Lukning af butikker hjælper koncern i den rigtige retning
Domino’s sætter mål for dansk ekspansion i 2020
Flying Tiger lover at bruge mindre plastik
Hver fjerde retailer ignorerer kundedata
Mange forbrugere bryder sig slet ikke om Black Friday
Tilbageslag for finsk gourmetkoncept i Danmark
Seneste afstemninger
Black Friday nærmer sig. Hvordan tror du salget bliver hos dig sammenlignet med sidste år?
Skal der være forbud mod gratis plastikposer i butikkerne som Statsministeren foreslår?
Har første halvår af 2019 budt på fremgang eller tilbagegang sammenlignet med 2018?
Skal der lovgives om madspild i butikkerne som Socialdemokratiet foreslår?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Discountkæde dropper helt indkøbsposer af plastik
Tidligere konkurskæde tjener igen millioner
Lukning af butikker hjælper koncern i den rigtige retning
Domino’s sætter mål for dansk ekspansion i 2020
Flying Tiger lover at bruge mindre plastik
Seneste blogindlæg
5 råd der skaber tillid og salg i e-handel
Den nye postaftale skaber bedre konkurrencevilkår for dansk detailhandel
Brugen af sociale medier i en detailvirksomhed med flere lokationer
Er din virksomheds hjemmeside tilgængelig?
BUTIKSDØD