Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Boozt.com i samarbejde med sportsbrand og popstjerne





Wednesday den 11 January 2017 kl. 11:14 - Kilde: Tøj

Boozt.com har indgået et samarbejde med et norsk sportsbrand og en af Danmarks største popstjerner.

Det norske sportsbrand Kari Traa og den danske sangerinde Medina er gået sammen om en onlinekampagne, som skal udfordre kvindelige skønhedsidealer. Kampagnen kommer til at ligge på Boozt.com, der sælger tøj på nettet. Det skriver mediet TØJ.

Kampagnen fokuserer på, at den mentale sundhed også er afgørende. Det gøres blandt andet under #wedareyou og inde på Boozt.com's netbutik.

- Når vi i Kari Traa taler om ‘Happier, Healthier, Stronger’, tænker vi på de indre værdier. I livet skal man udfordre sig selv – ikke kun på distancen, men også på det personlige plan, siger marketingschef i Kari Traa, Sissel Himle i en pressemeddelelse.

Medina er glad for samarbejdet.

- Kari Traa er for mig et stærkt brand, der står for kvalitet, feminitet og power, og vi matcher godt i vores værdier – hvilket er altafgørende for mig, når jeg indgår et samarbejde. Derfor er jeg meget glad for, at vi nu også officielt har slået vores samarbejde fast med #wedareyou-kampagnen hos Boozt.com, siger Medina.

LÆS OGSÅ: Bestseller-brand samarbejder med Hollywood-stjerne

Læs hele artiklen på Tøj


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD