H&M samarbejder med skuespillerinde
Det bliver en skuespillerinde, der skal lægge ansigt til H&M's nye kollektion fra kædens bæredygtige serie af tøj og accessories.
Den svenske modegigant har valgt, at det er skuespillerinden Olivia Wilde, der skal være ansigt på kædens nyeste bæredygtige kollektion, Conscious Exclusive.
Olivia Wilde har medvirket i serier som blandt andet House og The O.C. og film som Her og Cowboys & Aliens, og hun er kendt for sit engagement i bæredygtighed.
- Bæredygtighed er en af mine største lidenskaber. Jeg er stolt af at være ansigtet på H&M Conscious Exclusive, en kollektion der viser, hvor stilfuldt bæredygtighed kan være, siger Olivia Wilde i en udtalelse.
Den nye kollektion er inspireret af både asiatiske og afrikanske kulturer, og alle materialer er bæredygtige.
Conscious Exclusive-kollektionen vil være at finde på hylderne i omkring 200 H&M-butikker rundt om i verden fra den 16. april, ligesom den også kan købes online.
Det er ikke første gang, at H&M samarbejder med stjerner i forskellige sammenhænge. Netop nu er Lady Gaga og Tony Bennett i fællesskab frontfigurer på en kampagne fra den svenske gigant.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter