H&M i duet med superstjerner
To superstjerner, man normalt ikke forbinder med hinanden, skal sammen være ansigter på H&M's nye kampagne.
Lady Gaga og Tony Bennett.
Det er normalt ikke to stjerner, man forbinder med hinanden. Ikke desto mindre skal de to i fællesskab være ansigt på en H&M- kampagne denne vinter.
Og det er ikke tilfældigt. Popstjernen og jazzikonet udsender nemlig i slutningen af september et fælles album, der er en hyldets til jazzmusikken. "Cheek to Cheek" hedder det, og det er med en af sangene herfra, at de to superstjerner vil optræde i en tv-reklame for H&M, der lanceres til november. Kampagnen vil også blive lanceret i print-, online- og outdoormedier.
Grammyer og kødkjole
Tony Bennett har optrådt med musik i syv årtier og har i sin lange karriere blandt andet vundet 17 Grammyer.
Man kender nok bedst Lady Gaga for hendes mange musikalske ørehængere som "Just Dance og Poker Face", men sangerinden formår også at gøre opmærksom på sig selv med sine flamboyante optrædener og outrerede modevalg. Blandt andet vakte det stor opmærksomhed, da hun til MTV Music Award tilbage i 2010 optrådte i en kjole lavet af kød. Om den kommer på bøjlerne i H&M's butikker, melder historien dog ikke noget om.
Det er ikke første gang, at H&M samarbejder med Lady Gaga. Superstjernen var også med, da den svenske gigant slog dørene op til sin flagship store på Times Square i New York.
LÆS OGSÅ: H&M samarbejder med dansk stjerneinstruktør i ny reklame
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter