Her er vinderen af discountkrigen
De danske forbrugere har afgjort, hvilket supermarked der giver mest for pengene.
Danskernes dom er faldet.
Netto er det supermarked, hvor man får mest for pengene, skriver Metroxpress.
25 procent af de danske forbrugere peger i hvert fald på Dansk Supermarkeds discountdarling, når de bliver spurgt om, hvor de kan få mest for pengene.
LÆS OGSÅ: Priskrig: Denne discountkæde er billigst
Det viser en undersøgelse, som YouGov har foretaget for Metroxpress.
På andenpladsen følger tyske Lidl, som 22 procent har peget på. 19 procent peger på Rema 1000, der dermed indtager tredjepladsen, mens Fakta og Aldi er forvist til fjerdeplads med kun 8 procents stemmer hver.
LÆS OGSÅ: Discountkrigen optrappes: Netto går i bon-krig med Fakta
Læs hele artiklen på MetroxpressFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter