Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Her er vinderen af discountkrigen

Foto: detailfolk.dk



Friday den 10 May 2013 kl. 09:58 - Kilde: Metroxpress

De danske forbrugere har afgjort, hvilket supermarked der giver mest for pengene.

Danskernes dom er faldet.

Netto er det supermarked, hvor man får mest for pengene, skriver Metroxpress.

25 procent af de danske forbrugere peger i hvert fald på Dansk Supermarkeds discountdarling, når de bliver spurgt om, hvor de kan få mest for pengene.

LÆS OGSÅ: Priskrig: Denne discountkæde er billigst

Det viser en undersøgelse, som YouGov har foretaget for Metroxpress.

På andenpladsen følger tyske Lidl, som 22 procent har peget på. 19 procent peger på Rema 1000, der dermed indtager tredjepladsen, mens Fakta og Aldi er forvist til fjerdeplads med kun 8 procents stemmer hver.

LÆS OGSÅ: Discountkrigen optrappes: Netto går i bon-krig med Fakta

Læs hele artiklen på Metroxpress


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD