Irma-pigen har fået nye farver
Irma lancerer en ny visuel identitet med flere farver. Bureauet bag er gået til opgaven med stor ærefrygt.
Der er kommet langt flere farver ind i Irma-kædens univers. Supermarkedet har hyret IDna Group til at finde en ny visuel identitet. Det fortæller IDna Groups strategiske direktør Josephine Czelinski Flach til Dansk Markedsføring.
Artiklen viser billeder, hvor man kan se, at der er blevet tilført en ny farvepalette. Den fremgår også af Irmas seneste tilbudsavis.
Irma har nemlig ønsket at gentænke hele den visuelle identitet i forbindelse med Irmas 2022 strategi: "Det urbane Irma".
Josephine Czelinski Flach understreger, at de ikke har ændret på Irma-pigens udseende, men på farvepaletten.
- Ja, hun er jo et markant grafisk element i Irmas identitet, så hun er stadig sig selv. Forstået på den måde, at stregen er den samme. Men hun kommer til at spille nye roller fremover, siger den strategiske direktør og fortsætter:
- Fx kommer hun til at optræde i nye farver, ligesom hun nogle steder vil blive ”doseret” på en anden måde i gadebilledet. Måske optræde en enkelt gang i stedet for fem gange på samme platform.
Hun forklarer, at IDna Group er gået til opgaven med ydmyghed og ærefrygt.
LÆS OGSÅ: Irma præsenterer sin egen udgave af Black Friday
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter