Flere navne fra detailbranchen er i spil som Årets CMO
Blandt de fem nominerede til prisen Årets CMO 2022 er der flere profiler med tilknytning til detailbranchen.
En jury har udpeget de fem nominerede marketingprofiler, der nu har muligheden for at blive Årets CMO 2022.
Det skriver Dansk Markedsføring.
Flere af profilerne har forbindelse til detailbranchen. Det drejer sig om: Michael Gade (marketing director i Jysk), Peter Hestbæk (head of digital sales & marketing i Matas) og endelig Lena Dixen (senior vice president, product group core businesses hos Lego).
- Alle fem har formået at gøre marketing som funktion til driver for den transformation, som disse virksomheder har gennemgået,siger juryens formand, Jakob Bernhard Knudsen. Han er til daglig group vice president i Arla.
- Det er alle sammen virksomheder, som på hver sin måde er succesfulde forretningsmæssigt, men hvor marketing har været en drivende kraft for, at de er lykkedes, siger han.
De to sidste nominerede er Anne With Damgaard (head of marketing hos A.P. Møller Maersk) og Signe Julie Valeur Bodholdt (chief marketing officer fra Lunar).
LÆS OGSÅ: Søstrene Grene vinder pris for bedste detailkoncept
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter