Årets gazelle: Ingen kan følge med væksten i modebrand
Eksplosiv vækst på over 8000 procent har sendt årets gazelle-pris direkte i favnen på et populært modebrand.
Det er måske meget heldigt, at iværksætterne bag Shaping New Tomorrow går rundt iført deres egne bukser, som er strækbare, for uden al den elastik ville selskabets vækst på 8025 procent nok få dem til at sprække.
Alle bukser så da også ud til at holde, da Shaping New Tomorrow torsdag blev hyldet som det hurtigst voksende selskab i Børsens årlige gazelle-opgørelse.
Kun fire selskaber har præsteret en højere vækst end 8025 procent i de 27 år, gazelle-prisen er blevet uddelt, skriver Børsen.
- Efter at have vundet to regionale priser i sidste uge er vi yderst taknemmelige, stolte og ydmyge over at have vundet en af de fineste priser i dansk erhvervsliv - den nationale gazelle uddelt af erhvervsavisen Børsen, skriver Shaping New Tomorrow på LinkedIn.
- Med en vækst på mere end 8000 procent over de seneste 4 år har vi en af de højeste vækstrater i prisens historie, skriver modebrandet.
Shaping New Tomorrow gik på ganske kort tid fra at være forhåbningsfulde deltagere i DR-programmet Løvens Hule til at have en vildt voksende forretning. I det seneste årsregnskab nåede Shaping New Tomorrow forbi en omsætning på 200 millioner kroner. Overskuddet før skat var på godt 30 millioner.
LÆS OGSÅ: Så meget koster Shaping New Tomorrows nye kampagne
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter