Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Field's fejrer ti år i god form

Foto: detailfolk.dk



Friday den 28 February 2014 kl. 12:19 af: Freja Thorbech

Det danske shoppingcenter kan fejre sin tiårs fødselsdag med både gode kunde- og omsætningstal.

Nu kan shoppingcentret Field’s i Ørestaden fejre sin tiårs fødselsdag.

Og den runde dag skal fejres med manér. Centret har inviteret kunderne til en række arrangementer, der skal markere, at Field’s i ti år har været et yndet udflugtsmål for kunder i hele regionen.

Og det har været ti år, der har været præget af mange højdepunkter, fortæller center manager Lotte Eiskær Andersen, der med undtagelse af et lille afbræk har været med fra starten.

- Jeg synes, at det har været en utrolig spændende rejse, siger hun til detailfolk.dk.

Hun fremhæver, at Field’s lige siden åbningen i 2004 har stået for en række unikke tiltag i branchen. Blandt andet var centret i forbindelse med sin åbning det første center, der gik bredt ud på nationalt tv og med annoncer i de store landsdækkende dagblade.

- Vi var også firstmovere på, hvordan man generelt kommunikerer i vores branche. Vi ser Field’s som et brand med egne stærke brand characters og med valget af Beatles ”Come Together” som vores kendte payoff har vi formået at skabe en meget stærk identitet og position i hele markedet, siger Lotte Eiskær Andersen.

- Det var banebrydende på det tidspunkt, og folk er ikke i tvivl om, at det er Field’s, der er tale om, når de eksempelvis hører musikken i et radiospot eller på TV. Vi har været tro mod vores brand og har en meget genkendelig profil. Derfor har vi også det stærkeste shopping center brand i Danmark, siger center manageren.

Et stærkt butiksmiks

Også lejerne bliver fremhævet, når Lotte Eiskjær Andersen skal fremhæve højdepunkterne fra de forgange ti år.

- Vi har et meget stærkt butiksmiks. Over årene har vi formået at skabe et stærkt, varieret mix af både internationale og lokale butikker, og vi har formået at opbygge stærke kategorier indenfor bl.a fashion, sport, living, elektronik, således at kunderne ved, at de kan finde et stort udvalg i Field’s, siger hun.

Centret slår sig op på at være ”The Shopping Center of Scandinavia”. Det bunder ifølge Lotte Eiskjær Andersen i, at Field’s operere i et superregionalt markedsområde og har internationalt format. I 2004 var centret samtidig det største i området, men efter Emporia slog dørene op i Malmø for et år siden, er det ikke længere tilfældet. I hvert fald ikke, hvis man tæller på antallet af butikker, men det er heller ikke det centrale, mener center manageren.

- Det handler mere om den totale kundeoplevelse vi kan skabe i Field’s. Vi har et meget stort udvalg med 140 butikker samt cafeer og restauranter, et stærkt butiksmiks, dejlige omgivelser med højt til loftet og brede gange, stærke events, lange åbningstider samt en perfekt tilgængelighed – alle veje fører til Field’s, siger hun.

Artiklen fortsætter på næste side


Forrige side 1 2 Næste side

Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD