Fields vil være Skandinaviens storcenter nummer ét
I et forsøg på at stadfæste sig som Skandinaviens storcenter over dem alle har Fields startet en kampagne, der skal give forbrugerne følelsen af et wonderlandunivers.
Kæmpe store skakbrikker, kunstig sne, hvid haute couture og en langsom udgave af Beatles-nummeret "Come together" sætter scenen for den wonderland-video, Fields skyder julen igang med.
Filmen er meget speciel i sit udtryk, og det er netop hensigten. Budskabet er, at Fields skiller sig ud.
- Julefilmen er den første film i vores nye filmunivers. Baggrunden for dette univers er ønsket om at differentiere Field's både i medievalg og kreativt look og følelse, siger marketingchef Anja Enggaard i en kommentar til detailfolk.dk.
Et epicenter for shopping og oplevelser
Wonderland-filmen har til formål at stadfæste Fields' position i Skandinavien som et storcenter, der byder på oplevelser ud over det sædvanlige.
- I universet er der fokus på at skabe et wonderland med overraskelser og god stemning. Formålet er at styrke positionen som "the shopping center of Scandinavia" - et epicenter for shopping og oplevelser, hvor kunderne har lyst til at komme og bruge både tid og penge, siger Anja Enggaard.
Universet skal leve
Men det er ikke kun på det skrå lærred, Fields skal være wonderland. Stemningen skal sprede sig i centrets butikker, der arbejder med dekorationer i samspil med filmene.
- Field's skal naturligvis efterleve denne stemning af overraskelser og god stemning. Dette gøres vha. en kombination af dels Field's butiksudvalg og arkitektur, og dels via dekoelementer og events. Til hver film er arbejdes der med dekoelementer og events, der passer til filmen, slutter Anja Enggaard.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter