Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Fakta: To procent af kunderne bruger selvbetjenings-app

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 3 October 2019 kl. 06:00 - Kilde: DR

De færreste kunder bruger Fakta-butikkernes nye scan og betal-system. Men faktisk er målet næsten nået, lyder det fra Coop.

Tidligere på året indførte Fakta et koncept i alle sine butikker, hvor kunderne selv kan scanne varerne og betale gennem et app på telefonen.

Indtil videre er det blot to procent af kunderne, som gør brug af selvbetjeningen. Men selvom det lyder som et lavt tal, så er det tæt på Coops målsætning, skriver DR.

- Tre procent skal bruge scan og-betal-selv inden årets udgang, og det er vi godt på vej til at nå, siger Jens juul Nielsen til DR. Han er informationsdirektør i Coop.

- Det starter på et lavt niveau, og jo oftere man har prøvet det, jo større sandsynlighed er der for, at man bliver ved med at bruge det, fortsætter han.

Konceptet, der hedder Bip og betal, står til at blive rullet ud i alle Coops-koncernens

LÆS OGSÅ: Lukket Fakta-butik bliver overtaget af en særlig type Kvickly

Læs hele artiklen på DR


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD