Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Dagens retail-ligning: VM = UX+UI IRL"

- Stine Grubbe, Rådgiver og Foredragsholder
Læs bloggen her

Facebook bremser reklame fra brillekæde

Foto: detailfolk.dk



Onsdag den 14 august 2019 kl. 10:03 - Kilde: Dansk Markedsføring - 0

En ny reklamefilm fra Louis Nielsen falder ikke i god jord hos Facebook, der kalder den for provokerende.

De fleste læsere har sikkert set flere reklamer med det velkendte slogan Sku’ Ha’ Gået til Louis Nielsen.

Men en af de seneste reklamefilm i rækken, hvor et par er på stranden, har ikke fået så meget udbredelse, som den ellers kunne have fået. Det skriver Dansk Markedsføring.

Da Louis Nielsen valgte at betale for at gøre reklamefilmen synlig på Facebook, satte det sociale medie nemlig foden ned. Indholdet var for “seksuelt provokerende” til at blive delt på den måde, lød begrundelsen.

Beslutningen undrer Kristian Mortensen, der er kommunikationschef hos Louis Nielsen.

- Videoen er fuldstændig harmløs, og vi kan kun ryste på hovedet over den bonerthed, som Facebook repræsenterer ved at stoppe vores annoncering af videoen, siger han Dansk Markedsføring.

Se videoen her:

LÆS OGSÅ: Jysk sætter tryk på digitale reklamer

 

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD