Facebook bremser reklame fra brillekæde
En ny reklamefilm fra Louis Nielsen falder ikke i god jord hos Facebook, der kalder den for provokerende.
De fleste læsere har sikkert set flere reklamer med det velkendte slogan Sku’ Ha’ Gået til Louis Nielsen.
Men en af de seneste reklamefilm i rækken, hvor et par er på stranden, har ikke fået så meget udbredelse, som den ellers kunne have fået. Det skriver Dansk Markedsføring.
Da Louis Nielsen valgte at betale for at gøre reklamefilmen synlig på Facebook, satte det sociale medie nemlig foden ned. Indholdet var for “seksuelt provokerende” til at blive delt på den måde, lød begrundelsen.
Beslutningen undrer Kristian Mortensen, der er kommunikationschef hos Louis Nielsen.
- Videoen er fuldstændig harmløs, og vi kan kun ryste på hovedet over den bonerthed, som Facebook repræsenterer ved at stoppe vores annoncering af videoen, siger han Dansk Markedsføring.
Se videoen her:
LÆS OGSÅ: Jysk sætter tryk på digitale reklamer
Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter