Enorm influencer slår pjalterne sammen med dansk brillemærke
En af verdens mest fulgte influencere er gået sammen med dansk brillemærke. Det gør stifteren stolt.
Brillemærket Messyweeknd har indgået et samarbejde med amerikanske Logan Paul, som gennem årene har opbygget sig en enorm følgerskare på de sociale medier.
Sammen med Logan Pauls eget tøjmærke - Maverick - laver Messyweeknd en lille kollektion af solbriller. Ganske få timer efter den første lancering var de fleste allerede udsolgt.
- Det her er stort, skriver stifteren af Messyweeknd, Marc Østerskov, i et opslag på LinkedIn.
- Processen har varet i mere end 12 måneder, og resultatet er second to none, hvis man spørger mig. Designet, kvaliteten og samarbejdet med en af de største influencere og hans tøjmærke gør mig mere end stolt, skriver han.
Det københavnske brillemærke blevet lanceret i 2018 for at tage kampen op mod de etablerede mærker på markedet. I øjeblikket sælger Messyweeknd solbriller gennem sin egen salgskanal på nettet og i mere 150 eksterne modebutikker i Europa.
Logan Paul, manden bag tøjmærket Maverick, følges af over 50 millioner mennesker på Youtube og Instagram. Han fik ekstra meget opmærksomhed, da han boksede mod verdensstjernen Floyd Mayweather.
Messyweeknd er ikke det eneste brillemærke, som bruger berømtheder i markedsføringen. Tidligere har især Christopher Cloos gjort sig bemærket ved at have et samarbejde med sportsstjernen Tom Brady.
LÆS OGSÅ: Dansk brillemærke skaffer millioner efter anderledes investering
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter