Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Eksperter kritiserer kampagne fra Jensens Bøfhus





Thursday den 12 July 2018 kl. 11:05 - Kilde: Ekstra Bladet

En tv-kampagne med slagordene “God bøf - eller gratis” bliver ikke redningen for Jensens Bøfhus, vurderer eksperter.

Jensens Bøfhus' nye tv-reklame får en hård modtagelse af to brandeksperter, som Ekstra Bladet har talt med.

Direktøren for Jensens Bøfhus, Dorte Gleie, kommer ellers med en indrømmelse til seerne, inden hun præsenterer konceptet ‘God bøf - eller gratis,” hvor utilfredse kunder får lov til at slippe for regningen.

- Vi er stolte over at kunne servere gode bøffer, men der er bestemt områder, hvor vi har kunnet gøre det bedre, siger hun i reklamen.

Men det fungerer ikke, lyder en vurdering fra to eksperter. 

- De indrømmer jo, at de kunne blive bedre på nogle punkter, men de siger ikke på hvilke, så det er ret uklar kommunikation, siger den ene brandekspert, Frederik Preisler, til Ekstra Bladet. Han arbejder hos Mensch.

- Er det bøffen, saucen, eller hvad er det? Man vil gerne vide, hvad der er forbedret, så jeg synes, at det er vage indrømmelser, de kommer med. Samtidig er konceptet jo også lidt vagt. Hvis du er utilfreds, så får du din bøf gratis, men det får man vel på de fleste restauranter i dag, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Kriseramt og udskældt: Bøfhus klar med opsigtsvækkende tiltag

Læs hele artiklen på Ekstra Bladet


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD