Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Eksklusiv modedesigner bruger logo fra dansk kæde

Foto: Fiskerikajen på Facebook.




Friday den 28 June 2019 kl. 11:30 af: Kristian Holgersen

Rapport fra Paris: Dansk fiskekæde indtager catwalken under modeuge.

Under modeugen for herretøj i Paris dukkede et besynderligt syn op på catwalken.

Da den japanske designer Junya Watanabe præsenterede sin nyeste forårskollektion for modehuset Comme Des Garcons, var det grønne logo for Fiskerikajen at finde på både en jakke, en mulepose og en t-shirt.

Det viser billeder fra showet, som Fiskerikajen har fået lov at lægge på Instagram. Se dem her.

- Det er første gang, at Fiskerikajen er på runway, og vi er ydmyge og taknemmelige for opmærksomheden på vores lille grønne fisk, skriver virksomheden under opslaget.

Fiskerikajen, der startede op i 1999, sælger fisk og skaldyr fra tre butikker i københavnsområdet. Et engros-firma leverer desuden til flere restauranter.

LÆS OGSÅ: Netto-bil på afveje: Handler hellige krigere discount?



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD