Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Eksklusiv modedesigner bruger logo fra dansk kæde

Foto: Fiskerikajen på Facebook.




Fredag den 28 juni 2019 kl. 11:30 af: Kristian Holgersen - 0

Rapport fra Paris: Dansk fiskekæde indtager catwalken under modeuge.

Under modeugen for herretøj i Paris dukkede et besynderligt syn op på catwalken.

Da den japanske designer Junya Watanabe præsenterede sin nyeste forårskollektion for modehuset Comme Des Garcons, var det grønne logo for Fiskerikajen at finde på både en jakke, en mulepose og en t-shirt.

Det viser billeder fra showet, som Fiskerikajen har fået lov at lægge på Instagram. Se dem her.

- Det er første gang, at Fiskerikajen er på runway, og vi er ydmyge og taknemmelige for opmærksomheden på vores lille grønne fisk, skriver virksomheden under opslaget.

Fiskerikajen, der startede op i 1999, sælger fisk og skaldyr fra tre butikker i københavnsområdet. Et engros-firma leverer desuden til flere restauranter.

LÆS OGSÅ: Netto-bil på afveje: Handler hellige krigere discount?



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD