Eksklusiv modedesigner bruger logo fra dansk kæde
Rapport fra Paris: Dansk fiskekæde indtager catwalken under modeuge.
Under modeugen for herretøj i Paris dukkede et besynderligt syn op på catwalken.
Da den japanske designer Junya Watanabe præsenterede sin nyeste forårskollektion for modehuset Comme Des Garcons, var det grønne logo for Fiskerikajen at finde på både en jakke, en mulepose og en t-shirt.
Det viser billeder fra showet, som Fiskerikajen har fået lov at lægge på Instagram. Se dem her.
- Det er første gang, at Fiskerikajen er på runway, og vi er ydmyge og taknemmelige for opmærksomheden på vores lille grønne fisk, skriver virksomheden under opslaget.
Fiskerikajen, der startede op i 1999, sælger fisk og skaldyr fra tre butikker i københavnsområdet. Et engros-firma leverer desuden til flere restauranter.
LÆS OGSÅ: Netto-bil på afveje: Handler hellige krigere discount?
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter