Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dagrofa: Derfor skifter vi logo





Monday den 27 June 2016 kl. 09:52

Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern har lanceret sit nye logo, der blandt andet skal signalere forandring.

Met et nyt logo ønsker Dagrofa et nyt visuelt udtryk, ’der repræsenterer et enkelt og tidsløst design, og som med sin organiske form sender et klart signal om en fødevarevirksomhed i fremdrift og udvikling’.

Det oplyser Dagrofa, Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern.

- Det nye logo er vores måde rent grafisk at udtrykke den forandring, der har præget Dagrofa de seneste år. Med logo-skiftet kommunikerer vi, at Dagrofa er en moderne og innovativ detailvirksomhed, og implementeringen af logoet afspejler vores strategi med at skabe ét samlet Dagrofa i vækst og udvikling, uddyber Per Thau, koncernchef i Dagrofa, i en pressemeddelelse.

Kædelogoer bevares

Dagrofas nye logo erstatter Dagrofas nuværende logo og eksisterende logoer for Dagrofas købmandshus og Supergros.

Dagrofa Logistik får et nyt logo som selvstændigt kendetegn udelukkende ud mod de eksterne kunder. Dagrofas dagligvarekæder Meny, Kiwi, Spar, Min Købmand og Let-Køb fortsætter med deres eksisterende kædelogoer.

LÆS OGSÅ: Dagrofa: Vi har fået en flot start på året



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD