Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Disse teknologier vil danske netbutikker skrue op for

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 13 February 2020 kl. 10:41 af: Kristian Holgersen

Flertallet af danske netbutikker regner med at skrue op for brugen af e-mails i kampen om kunderne. En god ide, mener fagmand.

Mere end syv ud af 10 danske netbutikker lægger lige nu i kakkelovnen til en øget satsning på e-mailmarketing.

Det viser en rundspørge fra FDIH, hvor netbutikkerne har svaret på, hvilke teknologier de har tænkt sig at skrue op for i 2020.

At bruge e-mails er da også en god idé, hvis man spørger Jakob Lunøe. Han hjælper virksomheder med markedsføring gennem sit job som Chief Commercial Officer i virksomheden Apsis.

- Det er simpelthen en omkostningseffektiv måde at drive omsætning på, siger han om e-mailmarketing til FDIH.

- Det er en billig kanal, og det er let at arbejde med segmentering og personalisering. segmenteret med. Dertil kommer, at opfølgning og test af effekten på udsendelserne er nem og hurtig. Alt dette giver samlet set en meget nem og billig salgskanal, fortsætter han.

Rundspørgen viser også, at 66 procent vil fokusere mere på personalisering, mens produkt-visualisering og ordrehåndtering bliver fremhævet af henholdsvis 39 og 33 procent af netbutikkerne.

Blot fem procent forventer at sætte ekstra ind over for fup.

LÆS OGSÅ: Optimismen blomstrer blandt netbutikkerne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD