Disse teknologier vil danske netbutikker skrue op for
Flertallet af danske netbutikker regner med at skrue op for brugen af e-mails i kampen om kunderne. En god ide, mener fagmand.
Mere end syv ud af 10 danske netbutikker lægger lige nu i kakkelovnen til en øget satsning på e-mailmarketing.
Det viser en rundspørge fra FDIH, hvor netbutikkerne har svaret på, hvilke teknologier de har tænkt sig at skrue op for i 2020.
At bruge e-mails er da også en god idé, hvis man spørger Jakob Lunøe. Han hjælper virksomheder med markedsføring gennem sit job som Chief Commercial Officer i virksomheden Apsis.
- Det er simpelthen en omkostningseffektiv måde at drive omsætning på, siger han om e-mailmarketing til FDIH.
- Det er en billig kanal, og det er let at arbejde med segmentering og personalisering. segmenteret med. Dertil kommer, at opfølgning og test af effekten på udsendelserne er nem og hurtig. Alt dette giver samlet set en meget nem og billig salgskanal, fortsætter han.
Rundspørgen viser også, at 66 procent vil fokusere mere på personalisering, mens produkt-visualisering og ordrehåndtering bliver fremhævet af henholdsvis 39 og 33 procent af netbutikkerne.
Blot fem procent forventer at sætte ekstra ind over for fup.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter