Direktør stopper hos kendt tøjmærke
Den adm. direktør for kendt tøjmærke er stoppet. I stedet har en af ejerne overtaget posten.
Tøjmærket Wood Wood kører videre med en ny adm. direktør.
Efter næsten to år er Kyrk Macmillan fortid i direktørstolen, fremgår det af en opdatering i cvr-registeret, som Børsen var først til at opsnappe.
I stedet har Mads Lunøe fået titlen som adm. direktør. Han er også en del af ejerkredsen bag Wood Wood, som i alt består af fire medlemmer af Lunøe-familien.
Børsen skriver, at Kyrk Macmillan opsagde sin stilling i juli af personlige årsager.
Wood Wood har en særlig plads i den danske modebranche, men virksomheden kæmper med økonomien. Årsregnskabet for 2022 viser således et underskud på 32 millioner kroner.
Tøjmærket har butikker i København, London og Berlin.
LÆS OGSÅ: Vellykket strategi og lukning af ikonisk butik styrker modehus
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter