Det kan outdoor-kommunikation gøre for detailbranchen
Et mediebureau har i en ny undersøgelse forsøgt at klarlægge outdoor-mediets effekt.
Indtil nu findes der ikke ingen store videnskabelige undersøgelser om outdoor-mediets effekt på forbrugerne.
Det har mediabureauet Posterscope forsøgt at ændre ved at investeret i en stor undersøgelse blandt 6.500 respondenter, skriver Huset Markedsføring.
Outdoor Consumer Survey hedder undersøgelsen, og 2.500 respondenter er blevet spurgt direkte til outdoor-reklamer. Nogle af konklusionerne er, at 22 procent af de forbrugere, der ser en outdoor-stander, går på nettet og søger videre, mens 28 procent svarer, at når de ser outdoor-kommunikation uden for et supermarked minder det dem om at købe produktet i butikken.
Adm. direktør i Posterscope Danmark, Andreas Hansen, kalder over for Huset Markedsføring undersøgelsen for en revolution inden for branchen, da den er et værktøj til at målrette kampagnerne endnu mere.
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter