Danske superstjerner åbner flagskibsbutik i Tivoli
ASTRALIS
- Danske Astralis Group er en e-sportsorganisation, der ejer og driver flere hold under Astralis-brandet i Counter-Strike, League of Legends og fodboldspillet Fifa.
- Astralis blev i 2019 som det første e-sportshold i verden børsnoteret og handles i dag på Nasdaq First North Growth Market.
- Spillerne på de tre Astralis-hold har fans og følgere verden over. Counter-Strike holdet er det mest vindende i historien, ligesom holdet har ligget nummer et i verden i længere tid end noget andet hold.
Kilde og foto: Astralis Group
Et hold af populære stjerner inden for e-sport slår ind på detailvejen og åbner en stor flagskibsbutik i København.
Et af de absolut største navne inden for e-sport, Astralis, er snart klar til at åbne sin første flagskibsbutik.
Den kommer til at ligge i det indre København - nærmere bestemt som en del af Tivoli Hjørnet, der blev indviet for nogle år siden.
- Det er en del af vores erklærede strategi at blive en endnu større del af fansenes hverdag både i Danmark og internationalt, siger den adm. direktør for Astralis Group, Anders Hørsholt.
- Med åbningen af den første Astralis Flagship Store tager vi endnu et skridt i den retning, og vi er ekstremt glade for, at Tivoli hurtigt så mulighederne for et strategisk samarbejde om lokationen, fortsætter han.
Butikken kommer til naturligvis at have merchandise fra de tre Astralis-hold på hylderne, men der bliver også gjort plads til oplevelser og arrangementer.
På førstesalen i butikken er det blandt andet planen at sætte 130 computere op, hvor kunder kan spille mod hinanden, mens de også skal bruges i træningen af Astralis’ talenthold.
Bliver aldrig færdig
Direktøren for Tivoli, Susanne Mørch Koch, ser frem til samarbejdet med Astralis, som for alvor bliver skudt i gang, når butikken åbner til sommer.
- Tivoli bliver aldrig færdig og med dette nye forretningsområde holder vi fast i, at tradition og fornyelse følges ad for Tivoli. Jeg er glad for, at Astralis og Tivoli er lykkedes med at finde sammen i et stærkt partnerskab, siger hun og fortsætter:
- Astralis’ brand passer perfekt til at rykke ind i Tivolihjørnet med dets unikke arkitektur. Tivoli har altid været et sted, hvor man kan få oplevelser, der ikke findes andre steder, og med Astralis kan vi nu tiltrække et helt nyt nationalt og internationalt publikum. Nu bliver det endnu sværere at sige nej tak til en tur i Tivoli.
LÆS OGSÅ: Verdensstjerne sender salget på himmelflugt hos dansk brillemærke
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter