Dansk stormagasin vil være bedst i Skandinavien
Ejerne af et dansk stormagasin har sat 500 millioner kroner af til en renovering, der skal gøre magasinet til Skandinaviens bedste.
Et luksuriøst hotel på toppen og en gennemgribende renovering af etager og facader.
500 millioner kroner har den nye ejer af Illum i København, italienske la Rinascente, sat af til at forvandle det danske stormagasin til et magasin i international klasse og Skandinaviens førende. Det skriver Berlingske Business.
LÆS OGSÅ: Illum solgt til udenlandsk varehuskæde
Pengene skal blandt andet bruges til at renovere samtlige etager og give facaden et løft. Samtidig har Illum ambitioner om at åbne et luksushotel på den øverste etage af det københavnske stormagasin.
Kunderne kan forvente at se de store forandringer fra 2014.
LÆS OGSÅ: Dansk varehus målrettes kinesere
Læs hele artiklen på Berlingske BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter