Dansk online børnetøjsforhandler satser på Tyskland
En hurtigt voksende dansk millionsucces vil nu forsøge sig på det tyske marked.
Nu skal de tyske børn også stifte bekendtskab med tøj fra danske Pompdeluxe.
Online modeforhandleren satser nu på det tyske marked og prøver sin efterårs- og vinterkollektion af på de tyske forbrugere, skriver Børsen.
Pompdeluxe sælger kvalitetsbørnetøj i skandinavisk design via sin egen webshop og såkaldt home shopping, hvor en konsulent i bedste Tuperware-stil kommer ud i private hjem og præsenterer tøjet. De to stiftere af firmaet, der tre gange er blevet kåret som Børsen Gazelle, har siden opstarten i 2006 tilsammen kunne hæve 109 millioner kroner i udbytte.
Firmaet er allerede til stede på det danske, svenske, norske, finske og hollandske marked, og nu kommer turen så til det tyske.
LÆS OGSÅ: Børnetøjskæde hopper med på genbrugsbølgen
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter