Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk mystery shopping-koncept med global succes

Foto: detailfolk.dk



Monday den 21 October 2013 kl. 14:26 - Kilde: Huset Markedsføring

Med et netværk af studerende bevæbnet med smartphones er et dansk mystery shopping-koncept blevet en global succes.

Med et internationalt korps af studerende kan en lille iværksættervirksomhed på Nørrebro holde øje med, hvordan et brands produkter tager sig ud på alverdens butikshylder. 

Det er virksomheden YourGlobalEye, der har slået sig op på at få studerende med smartphones til at fotodokumentere butikshylder rundt om i verden, skriver Huset Markedsføring.

YourGlobalEye har virksomheder som blandt andre LEGO, 7-Eleven og Telia Sonera på kundelisten, og konceptet er enkelt. Nørrebro-virksomheden sender lokale studerende ned i en butik og får dem til at tage billeder af kundernes produkter på hylderne. Herefter kan YourGlobalEye rapportere til kunden, om deres produkter nu også får den eksponering, de skal.

Direktør i YourGlobalEye Johan Burkal siger til Huset Markedsføring, at virksomheden har planer om vækst i fremtiden. Den vil man blandt andet forsøge at opnå gennem partnerskaber med kunder i udlandet, forklarer han.

LÆS OGSÅ: Ny retail app er et hit hos forbrugerne 

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD