Dansk modebrand i fremgang
Det går fremad for det danske modebrand Second Female, viser brandets seneste årsregnskab.
Det danske modebrand Second Female, der ud over engrossalg også driver egen webshop, kan melde om fremgang.
I det nyligt fremlagte årsregnskab for 2013/14 har den danske modevirksomhed en bruttofortjeneste på 27,8 millioner kroner mod 20,5 millioner kroner året før. Også på bundlinjen er der fremgang at spore. Årets resultat lander på 9,6 millioner kroner mod 5,8 millioner kroner året før. Og det er i tråd med ledelsen forventninger.
- Ledelsen finder årets resultat som forventet, lyder det i ledelsesberetningen.
Det danske brand blev grundlagt i København i 2006. Mærket er også nået ud over de danske grænser, hvor det sælges fra mere end 700 salgsteder i lande som blandt andre Sverige, Norge, Tyskland, Holland, Spanien og Storbritannien. Brandet har også en flagskibsbutik i Amsterdam.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter