Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Dansk firma lancerer e-handel fra artikler

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 16 September 2014 kl. 15:32 - Kilde: Huset Markedsføring

Et dansk firma vil med en ny teknologi integrere e-handlen direkte i artikler på mediernes hjemmesider.

Danske Atosho har lanceret en e-handelsplatform, der kan integrere netbutikker med mediers hjemmesider, skriver Huset Markedsføring.

Det betyder, at medierne nu kan tilbyde en helt ny annonceringsform til virksomheder. Ved at tagge ord eller billeder i en artikel, kan det pågældende medie give læserne mulighed for at købe varer direkte uden at forlade sitet. I stedet bliver de ledt til mediets egen webshop, hvor de kan færdiggøre købet. Det giver den fordel, at mediet ikke mister læsere, mens virksomhederne ikke skal hive kunderne ud i egne webshops.

Atosho har af flere omgange modtaget millionbeløb fra investorer, der har set potentialet i den danske virksomhed, ligesom flere medier verden over allerede benytter sig af den danske platform. Det gælder blandt andet et britisk, fransk og norsk mediehus.

Adm. direktør for Atosho Simon Goldschmidt siger til Huset Markedsføring, at de foreløbige test hos danske online medier viser, at forbrugerne er mere tilbøjelige til at anvende selskabets løsning end til at klikke på bannerannoncer.

LÆS OGSÅ: Dansk e-handel er på vej mod ny rekord

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD