Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk butikskæde lancerer international mærkedag





Thursday den 8 February 2018 kl. 10:50 af: Kristian Holgersen

Hi-Fi Klubben forsøger at få opmærksomhed over hele verden med et nyt påfund: En international mærkedag for hele branchen.

I dag er det ikke blot torsdag den 8. februar. Det er også den allerførste udgave af International Hi-Fi-dag, hvis det altså står til Hi-Fi Klubben.

Den danske butikskæde forsøger nemlig ved hjælp af hashtagget #hifiday at skabe en ny international mærkedag, fremgår det af en pressemeddelelse.

Ideen er at skabe en årligt tilbagevendende begivenhed for hele branchen med fokus på musik, livskvalitet og lydkvalitet.

- Vi oplever, at flere og flere vil have vinylplader, fede højttalere og høj musik til festen. Og der er da heller ikke noget mere livsbekræftende, end når du mærker lyden i hele kroppen, og det bare lyder fedt, siger direktør i Hi-Fi Klubben, Christoffer Arensbach.

Mærkedagen læner sig, ifølge Hi-Fi Klubben, op ad en aktuel trend omkring livskvalitet, som har gjort special-øl, luksuskaffe og vinyler til populære blandt forbrugerne.

Interessen for god lyd sætter et solidt aftryk på seneste årsregnskab fra Audionord International A/S, selskabet bag Hi-Fi Klubben. Overskuddet lyder på 36 mio. kroner for 2016/17 - en fremgang fra 29 mio. kroner. Omsætningen endte på godt 1,1 mia. kroner.

LÆS OGSÅ: Comeback: Hi-Fi Klubben øger overskuddet



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD