Hi-Fi Klubben i nyt samarbejde med dansk design-ikon
Begge virksomheder er kendt for at levere god lyd. Nu går de sammen, hvilket betyder at Hi-Fi Klubben skal sælge det danske designklenodie.
Nu kan kunderne i Hi-Fi Klubben købe B&O Plays produkter i Hi-Fi Klubbens i alt 104 butikker rundt om i Europa. Det skriver Hi-Fi Klubben i en pressemeddelelse.
- Det er ikke hver dag, at to stærke brands i dansk detailhandel finder sammen. Men i det her tilfælde er den fælles kærlighed og passion så stor, at det er et perfekt match. I Hi-Fi Klubben er vi altid på udkig efter brands, der kan hjælpe os med at udleve vores mission om at bevæge mennesker gennem musik. Og når produkterne ikke kun leverer sublim lyd, men samtidig også ser så fede ud og er så lækkert lavet, som tilfældet er med B&O PLAY, er det svært ikke at være en lille smule forelsket, siger administrerende direktør i Hi-Fi Klubben Christoffer Arensbach, i pressemeddelelsen.
Nyt samarbejde styrker tilstedeværelse
Også salgschef i B&O PLAY med ansvar for Norden og Østeuropa, Peter Panduro Lundbergh, ser stort potentiale for samarbejdet.
- Hi-Fi Klubben er kendt og respekteret for sin passion for god lyd og har sat en ære i at sikre sine kunder den rette rådgivning, og det er helt i tråd med B&O PLAYs værdier. Med det nye samarbejde styrker vi vores tilstedeværelse i resten af Europa, hvor vi ser gode muligheder for at øge både kendskabet til brandet og salget af produkter, og samtidig står både Hi-Fi Klubben og B&O PLAY stærkt i især den yngre målgruppe. Så vi ser store perspektiver for samarbejdet, siger Peter Panduro Lundbergh.
Hi-Fi Klubben blev grundlagt i 1980 som et postordre firma med showrooms i stedet for butikker. Konceptet blev hurtigt kendt som et af de første til at gå udenom distributørleddet og handle direkte med producenterne, noget man fortsat gør i dag.
Kæden er ejet af grundlæggeren, Peter Lyngdorf, og har i dag 104 fysiske butikker fordelt i Danmark, Norge, Sverige, Holland og Tyskland. Hi-Fi Klubben kommer til at sælge B&O PLAY i alle sine markeder og både online og i butikkerne.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter