Dagrofa Foodservice sætter navn på ny salgs- og marketingdirektør
Det nye navn på direktørholdet i Dagrofa Foodservice har gjort karriere i kaffebranchen.
Den 1. november har Asger Rothenberg første arbejdsdag som salgs- og marketingdirektør i Dagrofa Foodservice.
Asger Rothenberg har gennem en årrække gjort karriere i kaffebranchen, blandt andet som direktør for Nespresso Professionel i Danmark, hvor han havde ansvaret for foodservicemarkedet.
- Han er en stærk og erfaren med en gennemgående forståelse for foodservicemarkedet, og hvordan man som samarbejdspartner og leverandør imødekommer kundernes behov, siger Niels Miles Frandsen, adm. direktør i Dagrofa Foodservice.
- Asger har gennem sine tidligere ansættelser dokumenteret sine evner, når det handler om at være en dygtig struktureret leder, som formår at sætte en klar strategisk retning og skabe konkrete resultater. Derfor er jeg sikker på, at han bliver en stor gevinst for Dagrofa Foodservice, og at vi med ham ombord kan løfte kundeoplevelsen hos os, siger han.
Hos Dagrofa Foodservice får Asger Rothenborg ansvar for en lang række afdelinger og fokusområder som marketing, salg til lokale kunder, salg til storkunder og virksomhedens kundecenter.
- En af mine fornemmeste opgaver bliver at sikre, at kunderne får endnu bedre forudsætninger for at kunne dyrke deres passion for gode råvarer og for at forkæle deres gæster, siger Asger Rothenborg.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter