Coop vil gentage møbelsucces
Dagligvarekæmpen oplevede sidste år stor interesse for sin relancering af en serie designklassikere. Nu udvides satsningen.
Det var en stor succes, da Coop sidste år relancerede dele af FDB's gamle møbelproduktion. I løbet af få uger blev der solgt lige så mange møbler, som det var forventet for hele året.
LÆS OGSÅ: Uventet interesse for designklassikere i SuperBrugsen
Nu forsøger dagligvaregiganten at gentage succesen ved at udvide satsningen med flere klassikere.
- At interessen var så kolossal, kom som en overraskelse for os. Men nu imødekommer vi interessen med en udvidelse af produktionen og en række nye klassikere fra Børge Mogensen, Mogens Koch, Jørgen Bækmark og Poul M. Volther, siger kategorigruppechef i Coop, Ole Kiel, i en udtalelse.
Ligesom sidste gang kan møblerne købes i SuperBrugsen, ligesom de også sælges via Coop.dk fra den 27. oktober.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter