Coop i stor marketingssatsning
En af de største kampagnesatsninger i længere tid fra dagligvarekæmpen Coop er netop blevet skudt i gang.
Coop er ejet af medlemmerne.
Det skal der sættes fokus på i kampagnen "Din butik," som skydes i gang torsdag, skriver Bureaubiz.
Det er en af de største kampagner fra Coop i længere tid. Med en 360 graders fortælling, skal der oplyses om de mange nye fordele, som dagligvarekæmpens fordelsprogram giver. Blandt andet er alle Coops kæder nu inkluderet i programmet, så man også kan opsamle point i Irma og Fakta, der ikke tidligere har været med. Samtidig kan pointene bruges løbende og ikke kun en gang om året.
Det er en bred kampagne, som både kommer på tryk og tv, og så er der også udviklet en app, fortæller marketingchef, Carina Neergaard, fra Coop Corporate Branding til Bureaubiz.
LÆS OGSÅ: Coop udvider loyalitetsprogram
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter