Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Coop i stor marketingssatsning

Foto: Coop.dk



Thursday den 5 September 2013 kl. 14:55 - Kilde: Bureaubiz

En af de største kampagnesatsninger i længere tid fra dagligvarekæmpen Coop er netop blevet skudt i gang.

Coop er ejet af medlemmerne.

Det skal der sættes fokus på i kampagnen "Din butik," som skydes i gang torsdag, skriver Bureaubiz.

Det er en af de største kampagner fra Coop i længere tid. Med en 360 graders fortælling, skal der oplyses om de mange nye fordele, som dagligvarekæmpens fordelsprogram giver. Blandt andet er alle Coops kæder nu inkluderet i programmet, så man også kan opsamle point i Irma og Fakta, der ikke tidligere har været med. Samtidig kan pointene bruges løbende og ikke kun en gang om året.

Det er en bred kampagne, som både kommer på tryk og tv, og så er der også udviklet en app, fortæller marketingchef, Carina Neergaard, fra Coop Corporate Branding til Bureaubiz.

LÆS OGSÅ: Coop udvider loyalitetsprogram

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD