Club Matas-kunder får stor undskyldning
Tusindvis af Club Matas-kunder modtog igår aftes en 'Undskyld-mail' fra kæden, der arbejder på højtryk for at give kunderne deres medlemsskab og point tilbage.
'Du er naturligvis ikke meldt ud af Club Matas og har selvfølgelig heller ikke mistet alle dine point. Vi er glade for at have dig som medlem, og mailen fra os skyldes en teknisk fejl, som vi er i gang med at få klarlagt' Sådan lyder noget af beskeden i den mail Matas i går sendte ud til tusindvis af kunder.
Sedler på disken
Den relativt korte mail, der indeholder ordet 'undskyld' intet mindre end fire gange, blev sendt ud næsten et døgn efter, at tusindvis af Matas' Club-kunder fik en meddelse om, at de nu var meldt ud af klubben, havde mistet alle deres point og skulle destruere deres medlemskort.
Udmeldingen af klubkunder viste sig at være en fejl. Men kæden modtog alligevel en masse beskeder fra chokerede, forundrede og vrede kunder på deres Facebookside og på disken i flere af Matas' butikker kunne man igår finde sedler, hvor kæden forsikrede, at kunderne naturligvis ikke var smidt ud.
Kunder har stadig ikke fået point tilbage
- Vi er glade for forbrugernes store interesse i vores kundeklub og er meget kede af denne fejl. Vi kan berolige alle vores medlemmer med, at de naturligvis ikke er meldt ud. Alle medlemmer har fortsat ALLE deres point og kan også i dag optjene point med deres medlemskort, udtaler informationschef hos Matas Henrik E. Johannsen i en pressemeddelse.
Det er dog ikke alle kunder, der har fået deres point og medlemsprofil igen, men Matas lover at give besked så snart fejlen er rettet.
LÆS OGSÅ: Teknisk fejl sender tusindvis af kunder ud af Club Matas
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter