Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Change vil indtage USA med Britney Spears-kollektion

Foto: Change



Tuesday den 9 September 2014 kl. 11:32 af: Freja Thorbech

Den danske lingerikæde vil gøre sin entré på det amerikanske marked med en ny kollektion lavet i fællesskab med pop-ikonet Britney Spears.

I dag har danske Change og popdronningen Britney Spears premiere på deres første lingerikollektion under det fælles navn The Intimate Britney Spears.

LÆS OGSÅ: Britney Spears samarbejder med dansk kæde

Det sker til modeugen i New York. Og premieren på Britney Spears kollektionen er samtidig Changes premiere på det amerikanske marked, som man vil forsøge at indtage med Britney Spears som medskaber.

Det har vakt stor international interesse og nysgerrighed, at superstjernen er gået sammen med den danske kæde om at lave et nyt fælles brand. Ikke kun fordi pop-ikonet bevæger sig ind på i et nyt kreativt felt, men også fordi Britney Spears ikke blot lægger ansigt til Changes produkter, men i stedet har underskrevet en 20-årig samarbejdsaftale med den danske kæde, hvor hun skal være med til at designe og udvikle kollektionen.

Holder fast i de danske rødder

Indtil videre er det ikke mange billeder af den nye kollektion, som er blevet offentliggjort, men i dag vil den hele blive vist på catwalken i New York.

- Vi har en forventning om at den samlede pakke - pasform, størrelsesudvalg, pris og design - vil udgøre et så attraktivt produkt, at forbrugere verden over vil opfatte det som et aktuelt alternativ til det eksisterende lingeri på markedet. Kollektionen har helt klart sit eget touch og en aktualitet, som vi synes mangler på markedet. Vi håber på, at der vil blive taget godt imod denne nyskabelse, siger direktør og stifter af Change, Claus Walther Jensen, i en udtalelse.

Den europæiske lancering af The Intimate Britney Spears kommer til at finde sted i Forum i København den 25. september, som vi tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk. Selvom virksomheden sælger sine produkter i en lang række europæiske lande, har man besluttet at holde fast i sine danske rødder.

- Vi ønsker at lave en fest af et show, hvor ikke blot presse og VIP´s er inviteret, men også vores kunder. Vi er en dansk virksomhed, som er opstået ud af en dansk kontekst, og derfor skal vi naturligvis også lancere vores nye brand her. Desuden er København blevet en af de væsentligste modebyer i Europa, siger Claus Walther Jensen.

LÆS OGSÅ: Lingerikæde henter verdensstjerne til modefest i København



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD