Byggekæde går sammen med fodboldlandsholdet
Med en to-årig aftale træder byggekæde ind i eksklusiv kreds af store virksomheder, som er officielle partnere for landsholdet.
Byggekæden Stark bliver officiel partner for herrelandsholdet i fodbold. Det sikrer en to-årig aftale med DBU.
- Landsholdet står for professionalisme, og vi deler deres stræben efter at være de bedste, siger Mads Aagaard i en pressemeddelelse. Han er marketingchef i Start.
- Vi ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab med både herrelandsholdet og de gamle drenge på old boys-landsholdet, siger han.
Kredsen af officielle partnere består i forvejen af store virksomheder som Carlsberg, Danske Spil, Arbejdernes Landsbank og Hummel.
Et godt match
Stark og de to herrelandshold har i høj grad samme målgruppe, mener Kasper Sindt, chef for kommercielle partnerskaber i DBU.
- Mange af landsholdets fans er kunder hos Stark - og mange af kunderne hos Stark er fans af herrelandsholdet. De deler glæden ved fodbold, men også ønsket om professionalisme, samarbejde og evnen til at bygge noget, der gør en forskel, siger han.
Partnerskabet bliver særligt tydeligt til de årlige kampe med old boys-landsholdet, hvor Stark har fået en plads på brystet af trøjerne.
Stark er Danmarks største forhandler og distributør af byggematerialer med 72 byggecentre i Danmark og Grønland.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter