Butikskæde efter sikkerhedshul: Kunder bør spærre kortet
PROFILJOBS
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
KINGS & QUEENS ÅBNER I AARHUS og søger personale – kom og bliv en del af en modesucces!

I næsten tre uger havde butikskæde en brist i sikkerheden. Kunderne bør spærre deres kort, lyder anbefalingen.
Fra den 4.til den 23. november var der en sikkerhedsbrist i nethandlen hos butikskæden Bahne, skriver Ekstra Bladet og flere andre danske medier.
Lige nu bliver det undersøgt, om nogle af netbutikkens kunder har fået misbrugt deres betalingsoplysninger. Men indtil da er de en god idé at tage sine forholdsregler, lyder rådet fra butikskæden.
- På nuværende tidspunkt ved vi ikke med sikkerhed, om dine betalingsoplysninger er blevet misbrugt, skriver Bahne i en mail til sine kunder ifølge Ritzau.
- Vi anbefaler, for at være på den sikre side, at du tager kontakt til din bank og får spærret dit betalingskort. Vi anbefaler endvidere, at du gennemgår dine transaktioner for mistænkelig aktivitet, fortsættes der.
Bahne-kæden har 20 livsstilsbutikker med produkter inden for bolig, design og mode.
LÆS OGSÅ: Ny butik i Bahne er den første af sin slags
Læs hele artiklen på Ekstra BladetFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kendt tegneserieforretning må dreje nøglen om
Her er Pandoras nye topchef
Fødevarekoncern henter chef i Coop
Detailfolk retter: Neye-butikkerne har million-overskud
Lidl gennemfører stor udvidelse af sortimentet
Ikea overvejer en Amazon-agtig platform
Superbrugsen henter ny salgsdirektør
Direktør fortryder unødig overforsigtighed
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?