Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Brødkrig i danske kæder

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 29 May 2013 kl. 14:20

En dansk discountkæmpe lancerer nu et nyt brødkoncept for at konkurrere med andre kæder, der slår sig op på friskt bagværk.

Nu får kæder, som Lidl og 7-Eleven, der tiltrækker kunder med friske bagervarer, endnu en konkurrent.

Over sommeren vil Netto i 250 af deres butikker sælge friskbagte brød, boller og andet bagværk hver dag fra kl. 7.00 eller 8.00 om morgenen. Det nye koncept hedder Brødhuset og efter en testperiode i flere butikker, nu klar til at blive rullet ud.

Det skriver metroXpress.

I slutningen af 2013 vil næsten alle Nettos 400 danske butikker ifølge metroXpress have det nye koncept.

LÆS OGSÅ: Her er vinderen af discountkrigen

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked i stærk vækst



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD