Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Børnetøjssucces satser på personlige relationer

Foto: POMPdeLUX



Friday den 6 February 2015 kl. 05:30 af: Freja Thorbech

I forsøget på at komme tættere på kunderne giver POMPdeLUX nu en særlig salgskanal et forspring, når den nye kollektion sættes til salg.

Der bliver sat fokus på de personlige relationer til kunderne hos POMPdeLUX.

Derfor vil den danske børnetøjssucces give sine såkaldte shopping advisors, der sælger kollektioner til kunderne gennem homeshopping arrangementer, en fordel, når den nye Spring/Summer15-kollektion lanceres på torsdag. Først fire dage senere lanceres kollektionen i virksomhedens egen webshop.

Homeshopping-konceptet er en af grundstenene i virksomheden, som derudover sælger via sin netbutik. Og hos POMPdeLUX er man ikke i tvivl om, at den kontakt, en shopping advisor formår at skabe til en kunde, er meget mere personlig, end den man vil opleve i de fleste fysiske butikker. 

- Det er et bevidst valg fra vores side, at vores shopping advisors skal have et lille forspring i forhold til webshoppen, når vi lancerer vores kommende kollektion. De kunder, som vælger at handle gennem en shopping advisor, vil på denne baggrund ikke blot opleve en mere personlig vinkel på kollektionen samt en direkte inspiration og rådgivning. De vil også gå hjem med følelsen af at have set og følt kollektionen før alle andre, og det er denne følelse, som vi især ønsker at skabe for vores Home Shopping kunder, siger Sales- og Marketing Manager Torben Lynge Overgaard i en udtalelse.

Vil tilbyde det bedste fra to verdener

I sommers åbnede POMPdeLUX sin første fysiske butik. Det er en outlet-butik i Ringsted Outlet, som giver virksomheden mulighed for at komme af med sit restlager, som vi tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk, men ellers er det homeshopping og netbutik, der er fokus på.

LÆS OGSÅ: Børnetøjssucces åbner sin første butik

- Med vores webshop og homeshopping konceptet tilbyder vi vores kunder det bedste af to verdener – den hurtige og gode shopping-oplevelse online, og den mere personlige og individuelle shopping-oplevelse hos vores shopping advisors. Det er helt op til kunden selv, hvordan de ønsker at handle hos POMPdeLUX, siger Torben Lynge Overgaard.

POMPdeLUX er en dansk børnetøjsproducent, der blev etableret i 2006. Virksomheden designer og producerer selv alle styles. Virksomheden har salg i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, Tyskland, Schweiz og Østrig.

LÆS OGSÅ: Børnetøjssucces halverer bundlinjen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD