Boozt.com starter modemagasin
Et modemagasin, som fokuserer på skandinavisk mode og samtidig viser, hvad netbutikken Boozt.com byder på, lanceres med kæmpe oplag.
En ny form for markedsføring skal gøre den dansk-svenske modeportal Boozt.com mere håndgribelig for kunderne. Boozt har nemlig valgt at publicere et nordisk modemagasin med 130 siders livsstilsjournalistik.
Bladet udgives i 100.000 eksemplarer og kommer blandt andet til at indeholde artikler om de nyeste moderends og større portrætinterviews. Det skriver Boozt.com i en pressemeddelelse.
- Vi har valgt at udgive et fysisk magasin, fordi vi mener, at der mangler et magasin, som formidler nordisk mode og forbinder de fire nordiske lande og kulturer. Boozt.coms styrke er netop vores nordiske forankring og kendskab til nordiske brands og forbrugere. Derfor er det nærliggende for os at være med til at fortælle om den nordiske modebranche i et samlet nordisk perspektiv, siger Peter G. Jørgensen, CMO hos Boozt.com, i pressemeddelelsen.
Boozt Magazine vil blive oversat til fire sprog og blive omdelt til 100.000 kunder i Norden den 30. oktober. Den første udgave er dedikeret julen. Det er Egmont, der står bag det redaktionelle indhold i Boozt Magazine, og næste udgave af magasinet udkommer i foråret 2018.
LÆS OGSÅ: Hurtigtvoksende Boozt: Her er vores nye satsninger
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter