Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Boozt.com starter modemagasin





Wednesday den 1 November 2017 kl. 06:00 af: Lise Møller Schilder

Et modemagasin, som fokuserer på skandinavisk mode og samtidig viser, hvad netbutikken Boozt.com byder på, lanceres med kæmpe oplag.

En ny form for markedsføring skal gøre den dansk-svenske modeportal Boozt.com mere håndgribelig for kunderne. Boozt har nemlig valgt at publicere et nordisk modemagasin med 130 siders livsstilsjournalistik.

Bladet udgives i 100.000 eksemplarer og kommer blandt andet til at indeholde artikler om de nyeste moderends og større portrætinterviews. Det skriver Boozt.com i en pressemeddelelse.

- Vi har valgt at udgive et fysisk magasin, fordi vi mener, at der mangler et magasin, som formidler nordisk mode og forbinder de fire nordiske lande og kulturer. Boozt.coms styrke er netop vores nordiske forankring og kendskab til nordiske brands og forbrugere. Derfor er det nærliggende for os at være med til at fortælle om den nordiske modebranche i et samlet nordisk perspektiv, siger Peter G. Jørgensen, CMO hos Boozt.com, i pressemeddelelsen.

Boozt Magazine vil blive oversat til fire sprog og blive omdelt til 100.000 kunder i Norden den 30. oktober. Den første udgave er dedikeret julen. Det er Egmont, der står bag det redaktionelle indhold i Boozt Magazine, og næste udgave af magasinet udkommer i foråret 2018.

LÆS OGSÅ: Hurtigtvoksende Boozt: Her er vores nye satsninger



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD