Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Alle kender ROI, men har du fokus på ROE?"

- Morten Max, MAX - Retail Made Simple
Læs bloggen her

Bilka fyrer marketingdirektøren bag Far til Fjorten

Foto: pr-foto



Fredag den 2 november 2018 kl. 11:08 - Kilde: Dansk Markedsføring - 0

Der er tale om en fyring, men af den udramatiske slags, lyder det fra hovedpersonen selv.

Alice Monberg stopper som marketingdirektør i Bilka, skriver Dansk Markedsføring.

Der er tale om en udramatisk fyring, siger hovedpersonen. Hun er med egne ord bedst til at "skabe brands," og den opgave er efterhånden løst.

Varehuskædens Executive Vice President - Mark Nielsen - giver rosende ord med på vejen.

- Hun har sammen med teamet skabt et levende univers med ikke mindst Du Ka', Bilka Live, Hyper Hits, DiscountMatch, Far til Fjorten og hele positioneringen som hele Danmarks hypermarked, udtaler han ifølge Dansk Markedsføring.

Tidligere har Alice Monberg blandt andet været kædechef hos Guldbageren og markedschef for Legoland. Inden Bilka-jobbet sad hun ni år som marketingdirektør i XL-Byg indtil 2015. Det fremgår af hendes LinkedIn-cv. 

LÆS OGSÅ: Detailchef bliver ny marketingdirektør hos omnichannel-darling

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD