Bilka fyrer marketingdirektøren bag Far til Fjorten
Der er tale om en fyring, men af den udramatiske slags, lyder det fra hovedpersonen selv.
Alice Monberg stopper som marketingdirektør i Bilka, skriver Dansk Markedsføring.
Der er tale om en udramatisk fyring, siger hovedpersonen. Hun er med egne ord bedst til at "skabe brands," og den opgave er efterhånden løst.
Varehuskædens Executive Vice President - Mark Nielsen - giver rosende ord med på vejen.
- Hun har sammen med teamet skabt et levende univers med ikke mindst Du Ka', Bilka Live, Hyper Hits, DiscountMatch, Far til Fjorten og hele positioneringen som hele Danmarks hypermarked, udtaler han ifølge Dansk Markedsføring.
Tidligere har Alice Monberg blandt andet været kædechef hos Guldbageren og markedschef for Legoland. Inden Bilka-jobbet sad hun ni år som marketingdirektør i XL-Byg indtil 2015. Det fremgår af hendes LinkedIn-cv.
LÆS OGSÅ: Detailchef bliver ny marketingdirektør hos omnichannel-darling
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter