Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Brugen af sociale medier i en detailvirksomhed med flere lokationer"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Stædig kunde mister retten til at gå i Bilka

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 27 august 2018 kl. 06:00 - Kilde: TV2 Østjylland - 1

Et optrin kørte af sporet. Nu har en kunde, som er uddannet jurist, mistet muligheden for at handle i Bilka.

Da Michael Sørensen nægtede at lade en medarbejder tjekke sine indkøbsposer, satte det gang i en splid, der nu har kostet ham retten til at handle i Bilka. Det skriver TV2 Midtjylland.

Situationen fik først medarbejderen at tilkalde en vagt. Men Michael Sørensen holdt stadig på sit og nægtede at følge med ind på kontoret.

- Jeg er cand. jur., og jeg kender godt reglerne. Personalet kan ikke forlange at se indholdet af kundernes poser, siger Michael Sørensen til Sitften.dk.

Derefter trådte varehuschefen til. Men han var - efter Michaels Sørensens udsagn - umulig at tale med og kom med flere bemærkninger af mere personlig karakter. Undervejs begyndte medarbejderen så at græde. 

Salling Group: Ubehøvlet

Michael Sørensen endte med at sende en klage til Salling Group. Men der ser man anerledes på optrinnet.

Vicedirektør Mark Nielsen mener, at medarbejderen blot bad Michael Sørensen om at løfte sine poser, hvilket er i tråd med reglerne. Reaktionen fra Michael Sørensen kalder han “ubehøvlet.”

- Vi mener, at han opfører sig ubehøvlet for at sige det mildt over for vores medarbejder, siger Mark Nielsen til TV2 Østjylland.

- Vi vil ikke tolerere, at vores medarbejdere behandles sådan, og ja, det er sjældent, at vi udelukker kunder fra at handle, men det sker - og sådan er det så også i denne sag, fortsætter han.

Optrinet foregik i Bilka i Tilst. 

LÆS OGSÅ: Mand svindler Bilka - efterlyses af politiet

Læs hele artiklen på TV2 Østjylland


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (1) har kommenteret



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

H.P.Toft


27-08-2018 14:04

BILKA instruerer ikke medarbejderne korrekt, når det handler om kontrol af kunders taske, og nu nægter man så en kunde adgang til forretningen, som holdt på sin ret. IRMA-Olsen sagde: Kunderne er forretningens største kapital - og i Tyskland siger man: Der Kunde ist König men disse grundtanker i detailhandlen gælder ikke i BILKA og Salling Group? Så kan han lære det den ubehøvlede jurist ud med ham...

 

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD