Bestseller bruger 300 influencere i stor lancering af nyt brand
En influencer i Bruxelles viser lidt af kollektionen fra JJXX frem. Foto: PR
For første gang nogensinde laver en af Bestsellers kendte modekæder også tøj til unge kvinder. En hær af influencere skal give en god start.
I september er Jack & Jones begyndt at have tøj til unge kvinder på hylderne under det spritnye jeans-mærke JJXX.
For at få JJXX ordentlig ud over rampen fra start, har Jack & Jones gjort 300 influencere til en bærende del af markedsføringen. Det skriver Bestseller i en pressemeddelelse.
- De forskellige piger er nøje udvalgt med fokus på deres udstråling, deres stil og deres individuelle interesser, siger Anders Gam. Han er brand director hos både Jack & Jones og JJX.
- Alle pigerne repræsenterer vores brandpersonlighed – de er stærke, glade, uafhængige, selvsikre og frie. De har power og en personlighed, der giver dem kant og adskiller dem fra andre – præcis som JJXX, siger han.
Jack & Jones har mere end 800 butikker på en lang række markeder.
Siden de første butikker åbnede for godt 30 år siden, har der udelukkende været ung herremode på programmet, men med lanceringen af JJXX bliver der nu også set kvindernes vej. Den første kollektion skulle allerede være ude i butikkerne.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter