Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"BUTIKSDØD"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Jack & Jones skifter identitet og udseende

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 3 september 2018 kl. 09:30 af: Kristian Holgersen - 0

Bestseller-brandet med over 1.000 butikker får en helt ny visuel identitet og skrotter blandt andet sit velkendte logo.

Efter flere måneders forberedelse præsenterer Jack & Jones sin nye visuelle identitet. Den skal bakke op om brandets strategiske kurs, skriver Bestseller-koncernen i en pressemeddelelse.

Med over 1.000 butikker i hele verden er der tale om en længerevarende proces. Men allerede nu er forandringerne synlige på nettet, hvor blå er blevet den bærende farve.

- Vores kerneforretning har altid været - og vil altid være - jeans, siger brand director Anders Gam til Dansk Markedsføring.

- Vi ønskede at komme tilbage til, hvad vi gør bedst. I kølvandet på vores strategiske proces har vi kigget på brandet udefra og erkendt, at vi behøvede at gentænke vores visuelle fremtræden, fortsætter han.

Med den nye visuelle stil, som tager udgangspunkt i denim, har det velkendte logo fået kniven. Den røde prik i midten af navnet er væk - tilbage er en helt simpel skrifttype i blå.

Se Jack & Jones' egen præsentation af stilskiftet

 

LÆS OGSÅ: Taber millioner: Nu fornyer tøjkæde hele sit koncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD