Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Jack & Jones skifter identitet og udseende

Foto: detailfolk.dk



Monday den 3 September 2018 kl. 09:30 af: Kristian Holgersen

Bestseller-brandet med over 1.000 butikker får en helt ny visuel identitet og skrotter blandt andet sit velkendte logo.

Efter flere måneders forberedelse præsenterer Jack & Jones sin nye visuelle identitet. Den skal bakke op om brandets strategiske kurs, skriver Bestseller-koncernen i en pressemeddelelse.

Med over 1.000 butikker i hele verden er der tale om en længerevarende proces. Men allerede nu er forandringerne synlige på nettet, hvor blå er blevet den bærende farve.

- Vores kerneforretning har altid været - og vil altid være - jeans, siger brand director Anders Gam til Dansk Markedsføring.

- Vi ønskede at komme tilbage til, hvad vi gør bedst. I kølvandet på vores strategiske proces har vi kigget på brandet udefra og erkendt, at vi behøvede at gentænke vores visuelle fremtræden, fortsætter han.

Med den nye visuelle stil, som tager udgangspunkt i denim, har det velkendte logo fået kniven. Den røde prik i midten af navnet er væk - tilbage er en helt simpel skrifttype i blå.

Se Jack & Jones' egen præsentation af stilskiftet

 

LÆS OGSÅ: Taber millioner: Nu fornyer tøjkæde hele sit koncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD