Jack & Jones skifter identitet og udseende
Bestseller-brandet med over 1.000 butikker får en helt ny visuel identitet og skrotter blandt andet sit velkendte logo.
Efter flere måneders forberedelse præsenterer Jack & Jones sin nye visuelle identitet. Den skal bakke op om brandets strategiske kurs, skriver Bestseller-koncernen i en pressemeddelelse.
Med over 1.000 butikker i hele verden er der tale om en længerevarende proces. Men allerede nu er forandringerne synlige på nettet, hvor blå er blevet den bærende farve.
- Vores kerneforretning har altid været - og vil altid være - jeans, siger brand director Anders Gam til Dansk Markedsføring.
- Vi ønskede at komme tilbage til, hvad vi gør bedst. I kølvandet på vores strategiske proces har vi kigget på brandet udefra og erkendt, at vi behøvede at gentænke vores visuelle fremtræden, fortsætter han.
Med den nye visuelle stil, som tager udgangspunkt i denim, har det velkendte logo fået kniven. Den røde prik i midten af navnet er væk - tilbage er en helt simpel skrifttype i blå.
Se Jack & Jones' egen præsentation af stilskiftet
LÆS OGSÅ: Taber millioner: Nu fornyer tøjkæde hele sit koncept
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter