Jack & Jones sigter efter unge kvinder med spritnyt brand
For første gang forsøger en af Anders Holch Povlsens helt store kæder at få unge kvinder i tale.
I Jack & Jones har målgruppen været unge mænd, lige siden modekæden åbnede sine første butikker for godt 30 år siden.
Men nu bliver der også skævet til det modsatte køn gennem en udvidelse af Jack & Jones-brandet, skriver koncernen Bestseller i en pressemeddelelse.
Fremover kommer repertoiret til at byde på jeans, som er tiltænkt unge kvinder. Det sker under navnet JJXX.
- Med 30 års erfaring inden for denim, bliver JJXX et internationalt jeans-mærke med fokus på kvalitetsprodukter, som enhver kvinde ikke kan leve uden, skriver Bestseller i en kortfattet pressemeddelelse.
Den første JJXX-kollektion lander i Jack & Jones-butikker over heleEuropa til oktober, ligesom den også vil være at finde på nettet.
Jack & Jones har mere end 800 butikker.
LÆS OGSÅ: Sjældent underskud rammer et af Bestsellers kendte mærker
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter