Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Jack & Jones sigter efter unge kvinder med spritnyt brand





Monday den 25 January 2021 kl. 06:00 af: Redaktionen

For første gang forsøger en af Anders Holch Povlsens helt store kæder at få unge kvinder i tale.

I Jack & Jones har målgruppen været unge mænd, lige siden modekæden åbnede sine første butikker for godt 30 år siden.

Men nu bliver der også skævet til det modsatte køn gennem en udvidelse af Jack & Jones-brandet, skriver koncernen Bestseller i en pressemeddelelse.

Fremover kommer repertoiret til at byde på jeans, som er tiltænkt unge kvinder. Det sker under navnet JJXX.

- Med 30 års erfaring inden for denim, bliver JJXX et internationalt jeans-mærke med fokus på kvalitetsprodukter, som enhver kvinde ikke kan leve uden, skriver Bestseller i en kortfattet pressemeddelelse.

Den første JJXX-kollektion lander i Jack & Jones-butikker over heleEuropa til oktober, ligesom den også vil være at finde på nettet.

Jack & Jones har mere end 800 butikker.

LÆS OGSÅ: Sjældent underskud rammer et af Bestsellers kendte mærker



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD