Bedemænd satser online
En ny bedemandskæde vil åbne 35 nye forretninger, men satser derudover på onlinesalget.
Normalt forbinder man ikke bedemændsforretninger med internettet.
Ikke desto mindre vil en ny kæde af forretninger kaldet DanskeBegravelser.dk satse langt mere på onlinedelen, skriver Berlingske Business.
Den nye kæde vil inden for de næste to år åbne 35 fysiske forretninger for på den måde at synliggøre sig over for kunderne, men på sigt håber Per Holm, der er er bedemand hos online begravelsesforretningen BedreBegravelse.dk og en af udviklingerne bag DanskeBegravelser.dk, at onlinedelen vil stige, siger han til avisen.
Hos Brancheforeningen Danske Bedemænd frygter man ikke den nye spiller, da markedet for begravelser er meget traditionsbundet. Det fortæller business manager i brancheforeningen til Berlingske Business.
LÆS OGSÅ: Bedemænd presser Coop ud af begravelses-aftale
Læs hele artiklen på Berlingske BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter