Astralis skriver under på sponsoraftale med varehuskæde
Alle kender e-sportsholdet Astralis, siger salgschefen for den varehuskæde, som nu bliver sponsor for de danske stjerner.
En sponsoraftale mellem det danske e-sportshold Astralis og elektronikkæden Power er netop skrevet under.
I første omgang slår de to følge indtil udgangen af 2022, fremgår det af en pressemeddelelse fra Astralis, hvor de økonomiske sider af aftalen bliver holdt tæt ind til kroppen.
- Det her er en af de helt store aftaler for os, lyder det kontante reaktion fra salgschefen i Power, Simon Frølich.
- Alle, om de så er hardcore gamere, eller bare har snuset til esport, kender Astralis. Så det er svært ikke at være glad, grænsende til euforisk på en dag, hvor vi endelig kan offentliggøre vores aftale med én af verdens mest kendte e-sportsorganisationer, siger Simon Frølich
Hos Astralis har grundlæggeren - Jakob Lund Kristensen - store forventninger til sponsoraftalen, som er indgået med Power i hele Norden.
- Vi håber den medfølgende synlighed i kædens butikker, hvor kunderne både kan se frem til nyindrettede Astralis-universer og til at møde vores spillere, kan komme endnu tættere på de fans og gamere, som er en bærende del af styrken i dansk esport, siger han.
Astralis har hold i League of Legends, FIFA og Counter-Strike.
LÆS OGSÅ: Boysen svinger taktstokken: Power skal fordoble omsætningen
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter