Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Apples butiksdesigner giver gode råd om fysiske butikker

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 11 September 2014 kl. 09:25 - Kilde: Berlingske Business

Manden bag Apples populære butikker giver her et par gode råd til, hvordan den fysiske butik kan overleve fremadrettet.

Det handler om at skabe oplevelser for kunderne, hvis man vil sikre den fysiske butiks overlevelse.

Det siger Tim Kobe, der er manden bag Apples populære butiksdesign, til Berlingske Business.

Samtidig understreger han over for avisen, at oplevelserne og turen i butikken skal adskille sig fra konkurrenterne. Hvis ikke man formår at finde en formel, hvor man på trods af produktlighed differentierer sig på andre punkter, vil man få svært ved at opnå succes, slår Tim Kobe fast.

Sammen med nu afdøde Steve Jobs udviklede han The Genius Bar i Apples butikker, hvor kunderne kunne blive introduceret for firmaets teknologi. Det har altid været en egenskab hos Apple at gøre teknologien lettere tilgængelig for folket, og derfor var Genius Baren en naturlig forlængelse af Apples allerede markedsførte værdier, siger Tim Kobe til Berlingske Business.

LÆS OGSÅ: Ny teknologi gør butiksbesøget personligt

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD