Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Alle BR-butikker åbnet: Sådan er strategien

Foto: PR



Thursday den 9 May 2019 kl. 09:13 af: Kristian Holgersen

Den genoplivede legetøjskæde er oppe at køre igen - men i en fornyet version. Salling Group forklarer her lidt af strategien bag.

Fem måneders tid efter konkursen er hele den første bølge af nye BR-butikker åbnet.

Der er 26 af slagsen over hele landet, skriver de nye ejere i Salling Group.

Langt de fleste af BR-butikkerne har masser af kvadratmeter at gøre godt med. På den måde er det muligt at få plads til hinkeruder og andre aktiviteter, der skal styrke kundeoplevelsen.

Desuden er priser og sortiment nøgleord i den nye strategi for kæden, forklarer Rikke Hammer Jakobsen, Brand og Marketing Manager i BR.

- Udtrykket i BR-brandet bliver friskt og enkelt - og med respekt for det kendte og elskede brand, som BR jo er. Som en del af Salling Group, der i forvejen har et stort setup, kan vi sikre altid at være konkurrencedygtige med priserne, siger hun.

- Aktuelle trends skal afspejles i sortimentet, så det altid er 100% tidssvarende. Konkret kan vi skifte sortimentet i et meget dynamisk tempo, der sikrer aktualitet på hylderne, fortsætter hun.

Sortimentet kommer til at have fokus på seks varegrupper: Lego, udendørs leg, dukker, biler, krea-leg og gaming.

En netbutik er også undervejs. Den forventes klar til i løbet af sommeren.

LÆS OGSÅ: Salling Group finder chef til BR



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD