Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Brugen af sociale medier i en detailvirksomhed med flere lokationer"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Abercrombie & Fitch justerer butikskoncept

Foto: Abercrombie.com



Fredag den 23 maj 2014 kl. 09:36 - 0

Modekæden afprøver et nyt butikskoncept, der nedtoner den natklub-stemning, der ellers har hersket i kædens butikker.

Nu skal der skrues ned for natklub-stemningen i Abercrombie & Fitch's butikker.

I hvert fald afprøver den amerikanske modekæde nu et anderledes butikskoncept i testbutikker for sit Hollister-brand, skriver Bloomberg.

Butikkerne er lysere, der er blevet skruet ned for musikken og parfumen er mindre kvalmende. Modekæden har også fjernet persiennerne i vinduerne og eksperimenterer nu for første gang med vindusudstillinger. Også de meget omdiskuterede billeder af muskuløse modeller i bar overkrop er væk.

Abercrombie & Fitch har tidligere været i vælten, fordi topchef Mike Jeffries har udtalt sig om, at tykke og tabere ikke er velkomne i de smarte butikker. Den udtalelse har han senere trukket tilbage, og sidste år bekendtgjorde firmaet, at man ville til at sælge tøj i større størrelser end 40. Noget man ellers hidtil ikke havde gjort.

LÆS OGSÅ: Abercrombie & Fitch i plus-size kovending

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD