Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Abercrombie & Fitch justerer butikskoncept

Foto: Abercrombie.com



Friday den 23 May 2014 kl. 09:36

Modekæden afprøver et nyt butikskoncept, der nedtoner den natklub-stemning, der ellers har hersket i kædens butikker.

Nu skal der skrues ned for natklub-stemningen i Abercrombie & Fitch's butikker.

I hvert fald afprøver den amerikanske modekæde nu et anderledes butikskoncept i testbutikker for sit Hollister-brand, skriver Bloomberg.

Butikkerne er lysere, der er blevet skruet ned for musikken og parfumen er mindre kvalmende. Modekæden har også fjernet persiennerne i vinduerne og eksperimenterer nu for første gang med vindusudstillinger. Også de meget omdiskuterede billeder af muskuløse modeller i bar overkrop er væk.

Abercrombie & Fitch har tidligere været i vælten, fordi topchef Mike Jeffries har udtalt sig om, at tykke og tabere ikke er velkomne i de smarte butikker. Den udtalelse har han senere trukket tilbage, og sidste år bekendtgjorde firmaet, at man ville til at sælge tøj i større størrelser end 40. Noget man ellers hidtil ikke havde gjort.

LÆS OGSÅ: Abercrombie & Fitch i plus-size kovending

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD