7-Eleven giver valgsejr til rød blok i kreativ kaffe-afstemning
Kunderne i 7-Eleven har siden valgkampens start kunne vælge en rød eller en blå kop, når de har købt kaffe. Se hvor meget rød kop fører her.
Der er mange måder at lave meningsmålinger på. 7-Eleven har lavet deres egen ved at give kunderne mulighed for at vælge enten en rød eller blå kop, når de skal købe kaffe.
Lige nu ser stillingen sådan ud, at rød kop fører med 52,5 procent mens blå kop har 47,5 procent.
Målingen er dog ikke helt skudsikker. På 7-Elevens facebookside har en kunde brokket sig over, at der kun var røde kopper i den 7-Eleven, han købte kaffe i.
En anden kunde pointerede i den forbindelse, at blå vælgere primært køber kaffe i Baresso, mens andre kunder har gjort opmærksom på, at 7-Eleven primært ligger i storbyerne, hvor der er flest røde vælgere.
Du kan følge med i afstemningen via dette link.
LÆS OGSÅ: Iværksættere åbner fire butikker og får hyldeplads hos 7-Eleven
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter