Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

7-Eleven giver valgsejr til rød blok i kreativ kaffe-afstemning

Foto: 7-Eleven




Wednesday den 3 June 2015 kl. 11:45 af: Lise Møller Schilder

Kunderne i 7-Eleven har siden valgkampens start kunne vælge en rød eller en blå kop, når de har købt kaffe. Se hvor meget rød kop fører her.

Der er mange måder at lave meningsmålinger på. 7-Eleven har lavet deres egen ved at give kunderne mulighed for at vælge enten en rød eller blå kop, når de skal købe kaffe.

Lige nu ser stillingen sådan ud, at rød kop fører med 52,5 procent mens blå kop har 47,5 procent.

Målingen er dog ikke helt skudsikker. På 7-Elevens facebookside har en kunde brokket sig over, at der kun var røde kopper i den 7-Eleven, han købte kaffe i.

En anden kunde pointerede i den forbindelse, at blå vælgere primært køber kaffe i Baresso, mens andre kunder har gjort opmærksom på, at 7-Eleven primært ligger i storbyerne, hvor der er flest røde vælgere.

Du kan følge med i afstemningen via dette link.

LÆS OGSÅ: Iværksættere åbner fire butikker og får hyldeplads hos 7-Eleven



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD