Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

3 udruller nyt butikskoncept

Foto: Teleselskabet 3




Wednesday den 25 October 2017 kl. 10:42 af: Lise Møller Schilder

Et nyt butikskoncept frigiver mere tid til de ansatte, så de kan fokusere på at sælge teleselskabet 3's produkter.

Der var behov for nytænkning i teleselskabet 3's butikker. Og derfor valgte virksomheden at ændre helt på indretningen af alle sine butikker. De er nu i gang med løbende at blive renoveret i overenstemmelse med det nye koncept. I alt er otte butikker blevet renoveret indtil videre. Det skriver 3 i en pressemeddelelse

I butikkerne bliver der i højere grad lagt vægt på, at lyset, lyden, overskueligheden, indretningen og de elektroniske hyldeforkanter gør produkterne indbydende på en ny måde.

Tydelig pris er afgørende

Et af tiltagene handler om, at der overalt i butikken vil være elektroniske skilte i stedet for papirprint. Ved siden af alle mobiler, højtalere og lignende produkter står der et elektronisk prisskilt med den essentielle information om produktet samt den tydelige pris.

- Vores kunder må aldrig være i tvivl om prisen på et givent produkt, da det er med til at levere en god kundeoplevelse. Den elektroniske prisskiltning giver også en fleksibilitet og effektivitet, da vi med meget få anstrengelser kan skifte priser og justere den underbyggende tekst, siger Lasse Schneider, der er ansvarlig for udviklingen af det nye koncept til 3butikkerne. 



Elektroniske skærme frigiver tid

Derudover vil der være store digitale skærme ved indgangen til butikkerne og inde i selve butikken. Her kører 3 butikkerne kampagner, dagstilbud og generel markedsføring.

Ifølge Lasse Schneider, frigiver de digitale løsninger tid for personalet til holde fokus på det, som de rent faktisk er gode til og nyder, nemlig at rådgive og sælge 3butikkens løsninger. Personalet skal ikke længere stå og bruge tid på at printe, sætte plakater op og skifte priser rundt i butikken.


LÆS OGSÅ: Jysk løfter sløret for helt nyt butikskoncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD